המחיר והעלות של שתלים דנטליים

שיניים תותבות דיגיטליות
ספטמבר 27, 2018
תשע סיבות מדוע לא לאכול ג'אנק פוד
מאי 28, 2019

המחיר והעלות של שתלים דנטליים

 

מטופלים של רופא שיניים שואלים תמיד מדוע מחירם של שתלים דנטליים כל כך יקר. השאלה מובנת עד שמתברר מהי המחיר והעלות של שתלים דנטליים ועלות השתלים לרופא השיניים ומדוע מחיר השתלים כדאי למטופלראשית, יש לקחת בחשבון את עלות החומרים, את מחוייבותו של רופא השיניים להקדיש את הזמן הנחוץ לכל ההליך ואת מומחיותו של רופא השיניים, הנדרשת לשם ייצור השתלים המתאימים.

 ברור ששתלים דנטליים אינם מוצר שניתן לרכוש בחנות הכלבו הסמוכה. לכל אחד יש שיניים שונות מחברו ולכל אחד צריך להתאים בדיוק את השתלים המתאימים לו באופן ייחודי. החומרים והכלים הנדרשים לשחזור שיניים הם מאיכות גבוהה במיוחד, המיוצרים בדיוק רב ובאופן אינדיווידואלי מסגסוגת טיטניום העמידה לאורך זמן. מסגסוגת הטיטניום מיוצר הבורג המשמש לקיבוע השתל לעצם הלסת.המחיר והעלות של שתלים דנטליים

 המחיר והעלות של שתלים דנטליים

מעל לבורג הטיטניום מורכב הכתר, המעוצב ומיוצר באופן ייחודי עבור כל מטופל. הכתר מיוצר מקרמיקה, מפורצלן או מזירקוניה. את הכתר רואים גם על רקע קו החניכיים והוא נראה כמו שן טבעית. לא דבר של מה בכךכאמור לעיל, חלק מהעלות של הכתר הוא מחוייבות רופא השיניים (וצוות המרפאה) להקדיש את הזמן הנדרש לביצוע המשימה. הכנת שתל דורשת פרקי זמן ארוכים בהרבה מטיפולים אחרים.

 

לא נשכח גם את צילומי הרנטגן וצילומי הסורק הדיגיטאלי, הנדרשים על מנת לתת לרופא השיניים תמונה מדויקת של המתרחש בפיו של המטופל ושל העבודה הנדרשת. לאחר כל זאת, על רופא השיניים לעצב את הכתר בעזרת מודל תלת מימדי. כל כתר חייב להיות מעוצב באופן אינדיווידואלי. למטופל הצריך שני כתרים נדרשת כפל עבודה, על אף שמדובר במטופל אחד. לאחר מכן יש לבצע מדידות והתאמות של הכתר שיוצר וכן לתת לפיו של המטופל להתאושש בין טיפול לטיפוללביצוע כל ההליך נדרש זמן וכל זה משפיע על המחיר והעלות של שתלים דנטלייםבאשר למומחיות הנדרשת להכנת שתל, הרי שהכנת הבורג, מיקומו והרכבת הכתר על גבי הבורג, מורכבת מאוד ודורשת עבודה מאוד מדוייקת

 

ד"ר גרינספן הקדיש שנים רבות ועבודה מאומצת כדי ללמוד את אופן הכנת השתלים בצורה מושלמת. המטופלים שלו מודים לו על הכנת השתלים שמחזירה להם את התחושה של השיניים הטבעיות שלהם.

 בהתחשב בכל האמור לעיל, הרי שהתקנת שתלים, אצל ד"ר גרינספן, אינה הוצאה אלא השקעה נבונה, לשמירה על פה בריא ומתפקד היטב. בהתחשב במה ששתלים נותנים למטופלים הן מבחינה פיזית והן מבחינה מנטלית, השיפור במראה והגברת תחושת הבטחון העצמי, הופכים את ההוצאה הזו להשקעה מצויינת.

Ari
Ari
Skip to content