ריח רע מהפה אצל ילדים

علاج رائحة الفم الكريهة
נובמבר 2, 2014
10 סיבות לא לאכול ג'אנק פוד
דצמבר 10, 2014

ריח רע מהפה אצל ילדים

ריח רע מהפה אצל ילדים הוא דבר די נפוץ, אפילו החל מגיל שנתיים. אם הריח בא מכיוון הפה ולא האף.

ריח רע מהפה אצל ילדים

ריח רע מהפה אצל ילדים

ריח רע מהפה אצל ילדים הוא לא כל כך שונה מ ריח רע מהפה אצל מבוגרים. המקור לכך רוב הזמן הוא חוסר הגיינת הפה המביא לכך ריבוי של חיידקים. החיידקים גורמים להפרשת של גזים כגופרית שגורמים לריח רע מהפה אצל ילדים. בגלל שילדים קטנים שותים הרבה חלב והחלב מיכיל סוכרים כמו פרוקטוז ולקטוז, חיידקים והרוק שמפרקות הסוכים גורמים להרבה אוכל טוב לחיידקים ועקב כל תנאים לגידול מהיר שלהם. גם תיקחו בחשבון שהרבה פעמים ילדים נרדמים ואז לא מצחצחים את הפה שלהם, ויש לנו מצצב שגורם לריח רע מהפה אצל ילדים.

 

ראשית הקפידו על צחצוח נכון של שיני הילד.אם למרות הצחצוח היסודי עדיין יש ריח, כניראה שהוא בא מגב הלשון. ניתן לבדוק זאת ע"י הסרה עדינה של השכבה הצהבהבה מגב הלשון לכיוון הגרון והרחתו. כמו כן הריח רע מהפה לילדים יכול לנבוע מטפטוף של נזלת מהאף שמצטברת על הלשון ונרקבת שם. זהו תהליך שמתרחש גם אצל הילדים וגם אצח המבוגרים.

 

מומלץ שרופא יבצעע את הבדיקה הנ"ל, כך הוא יוכל להמליץ על מומחה המתאים במידה והריח לא נעלם.  אם הריח מגיע מאזור האף כדאי לפנות למומחה אף אוזן גרון, שבין היתר יחפש נוכחות של גופים זרים, כגון חתיכות נייר טואלט,תירס,זרעים,ספוג וכד', שילדים קטנים לפעמים לדחוף לאף.ריח רע מהפה אצל ילדים

כמו אצל מבוגרים, ריח רע מהפה  הוא בדרך ענין של נקיון ושמירה של רמה נמוכה של אוכל לחיידקים בפה ובעקבות זה רמה נמוחה של חיידקים עצמם בפה. אם עושים זה לא אמור להיות ריח רע מהפה אצל ילדים.

למידע נוסף, אנא התקשר ונשמח לעזור לך.

Ari
Ari
Skip to content