טשטוש ו טיפול שיניים בהרדמה מלאה לילדים

ישנן שיטות שונות שדרך שימוש בהן אפשר לגרום לטשטוש וטיפול שיניים בהרדמה מלאה לילדים . ארבעת השיטות הפופולאריות ביותר מובאות כאן לפניכם:

גז צחוק ו טיפול שיניים בהרדמה מלאה לילדים שאיפת גז צחוק

בשיטה זו שואפים "גז צחוק" וזה גורמת לתחושה נעימה ועוזרת לבן אדם להירגע לקראת טיפול שיניים למי שסובל מפחד דנטלי. גז צחוק הוא אמין ובטוח אבל לא גורמת לטשטוש עמוק. – למידע נוסף הקליקו כאן

טשטוש תרופתי

נטילת כדורי הרגעה או סירופ הרגעה. שיטה זו יעילה ביותר במקרים של חרדה מדבר ספציפי (מחטים, עקירת שיניים וכו'). מומלץ ביותר אם הנך יודע שהתנהגות תומכת של הרופא המטפל לא תעזור להשכיח את החרדה. טשטוש זה יכול ליהות טוב מאד.

טשטוש/הרדמה תוך ורידיתטיפול שיניים בהרדמה מלאה לילדים

ישנה אפשרות להיות במצב של חוסר מודעות תוך כדי הטיפול. כדי להשיג מצב זה משתמשים בשיטה של החדרת תרופה מטשטשת/מרדימה ישירות לווריד המטופל (IV). מרפאתנו היא אחת המרפאות היחידות המציעה טיפול זה ללקוחותיה. שירות זה שאנו נותנים הוא תחת פיקוחו של רופא מרדים מוסמך ונעשה במרפאתנו המצוידת בכל ציוד החרום הקיים בבית חולים (מוניטורים וכו').  הרדמה תוך ורידית היא הרדמה עמוקה. המטופל ער אבל לא מרגיש כלום ואין זיכרן כל כך למה שהוא עבר.

הרדמה כללית: טשטוש

בהרדמה כללית משתמשים במקרים של טיפולים מאוד ארוכים, במבוגרים עם בעיות התפתחותיות או בילדים קטנים. נציין שוב כי מרפאתנו היא אחת המרפאות היחידות המציעה טיפול זה ללקוחותיה. שירות זה שאנו נותנים הוא תחת פיקוחו של רופא מרדים מוסמך ונעשה במרפאתנו המצוידת בכל ציוד החרום הקיים בבית חולים (מוניטורים וכו'). היתרונות של הרדמה כללית גדוךות. אין צורך כל כך לתת זריקות הרדמה,אין שופ זיכרון של הטיפול. גם אין שום כאבים תוך כדי טיפול. מתעוררים לפה חדש.

טיפול שיניים בהרדמה מלאה לילדים