אול און פור- All On For

סרטן הפה והלסת וטיפולו
ספטמבר 4, 2014
קשיי שינה אצל תינוקות – מדוע
אוקטובר 1, 2014

שיטת אול און פור- All On For

שתלים דנטליים בשיטת all on 4 , שיטת אול און פור, היא שיטת שיקום כאשר כל השיניים בלסת חסרות, עקב מחלת חניכיים מתקדמת או ריקבון נרחב של כל השיניים בלסת. בשיטה זו מותקנים 4 שתלים בלבד, 2 שתלים קדמיים ישרים ו2 נוספים באזור האחורי באלכסון. על גבי השתלים מורכבת תותבת או גשר ע"י הברגה. בשיטת אול און פור אין צורך לבצע השתלת עצם או הרמת סינוס, מפני שבקדמת הפה בדרך כלל יש מספיק עצם להשתלה. בחלקים האחוריים: בלסת העליונה ממקמים את השתלים מתחת לסינוסים ובלסת התחתונה מעל וקדימה לעצב המנדיבולרי. למרות זאת יש עדיין דרישה לכמות מינימלית של עצם : רוחב 5 מ"מ וגובה 8-10 מ"מ.שיטת אול און פור  אול און פור

שיטת אול און פור יכולה לחסוך זמן וכסף, אבל היא אינה מתאימה לכולם, יש צורך לבצע אנליזה טובה ולהחליט כל מקרה לגופו. המינוס העיקרי של השיטה הנ"ל הוא שבמידה ואחד מהשתלים נכשל ,ייכשל כל השיקום. וצריך לחשוב האם המטופל רוצה לקחת את הסיכון הנ"ל.

יתרונות השיטה הם טיפול מהירת אסטתי ויחסי זול בהשוואה לשיקום על שתלים עם כתרים. גם יכולת לנקות מתחת לפלטה הוא יותר טוב עם השיטה הזאת.כמובן יש צורך למספיק עצם להחזיק השתלים אבל בדרך כלל ניתן לברר את זה לפני הטיפול על ידי צילום CT. זה סוג של צילום רנטגן שהוא תלת ממדי.

למידע נוסף על שיטת אול און פור ולקביעת תור אנא התקשר 02-6798040

Ari
Ari
Skip to content