מה המחיר של שתל דנטלי בישראל

דף תשלום Payment Page
נובמבר 29, 2013
5 סיבות של ריח רע מהפה
פברואר 7, 2014

מה המחיר של שתל דנטלי בישראל

כדי להבין את העלות של שתלים דנטליים, עלינו להבין את הצעדים השונים שההליך כולל.

עקירת שיניים

אם יש צורך בעקירת שן שאין אפשרות להצילה, יש להביא זאת בחשבון. בישראל, עלותה של עקירה נע בין 350 ₪ ל 2,000 ₪, בהתאם לרמת המורכבות והקושי של העקירה והניתוח הכרוכים בהמה המחיר של שתל דנטלי בישראל

השתלת עצם

האם יש מספיק עצם ("חניכיים") כדי לקבע בה שתל? לאחר שביצענו את העקירה, אנו מחליטים לעיתים לשים במקום שתל עצם, שתפקידו למנוע איבוד גובה העצם – תופעה שכיחה לאחר עקירה. לעיתים יש צורך בהגבהת רצפת הלסת העליונה, כדי לקבל יותר גובה עצם בפה. פרוצדורה זו מכונה "הגבהת סינוס". גם כאן נעה העלות של הפרוצדורה בין 650 ₪ ל– 5,000 ₪, בהתאם לרמת המורכבות והקושי של הפרוצדורה והניתוח הכרוכים בה.

מה המחיר של שתל דנטלי בישראל

הניתוח להשתלת השתל הדנטלי הוא פשוט וישיר. ישנם שלושה שלבים לשיקום השן החסרה, המרכיבים את העלות הכוללת של השתל הד'נטלי.

השתל – זהו החלק המושתל בפועל בתוך עצם הלסת ואשר אליו מתחברים הניצב והכתר, לאחר החלמת העצם והתחברותו של השתל עם העצם. עלותו של השתל 3,500 ₪ עד 4,500 ₪.

הניצב – הוא הפריט המוברג עלגבי השתל ושאליו מתחבר הכתר. הניצב מיוצר באופן מדוייק ביותר, כך מה המחיר של שתל דנטלי בישראלשיתאים בדיוק לשתל. אין מקום לטעויות או אי דיוקים בניצב. עליו להיות מיוצר מחומרים באיכות הגבוהה ביותר. עלותו של הניצב היא 1,200 ₪ עד 2,200 ₪.

הכתר – הוא הכיסוי הנראה כמו שן אמיתית ומודבק באופן קבוע לניצב. עלות הכתר היא 3,500 ₪ עד 4,500 ₪.

מדוע עלות שתל דנטלי גבוהה כלכך?

ישנם מספר גורמים לעלות הגבוהה של שתל דנטלי.עלות החומרים עצמם, כמוגם עלות ייצורם של הפריטים השונים במעבדה, מהוות גורמים המשפיעים באופן מכריע על העלות הכוללת של השתל. בנוסף, רופא השיניים נדרש להשקיע הון רב ברכישת הציוד הנדרש להכנת שתלים והצבתם בפי המטופלים. רופא השיניים נדרש להעסיק מספר רב של עובדים, המעורבים בשלבים השונים של הצבת שתלים דנטליים. עליו לדאוג לצוות מיומן ואף לדאוג להשתלמויות מקצועיות לצוות, כדי לשמור על רמתם המקצועית של עובדיו. רופא שיניים טוב דואג להיות תמיד, הוא וצוותו, בחזית הטכנולוגיות המתחדשות בכל הנוגע לטיפול שיניים בכלל והצבת שתלים בפרט. מובן שגם לכך יש עלות.

כיצד לבחור רופא שיניים

שתליםם דנטליים לפני ואחריישנן פרסומות רבות המציעות טיפול שיניים בכלל והצבת שתלים במיוחד במחירים זולים ("מחירי מציאה"). כשמדובר בבריאותכם אל תתפתו למחיר זול. בחרו ברופא שיניים בעל גישה אנושית למטופליו, רופא מקצועי ואמין, רופא בעל מוניטין בתחום, רופא הידוע באחריותו למטופליו. בקיצור בחרו ברופא שיניים טוב ולא ברופא שיניים זול. לא תצטערו על כך.

Ari
Ari
Skip to content