טיפים ל- דייטים – סקר דייטים 2013 מציג שיניים כהכי חשובות

יובש הפה וסרטן הפה
דצמבר 25, 2012
מחלות מין וחלל הפה
אפריל 4, 2013

 

סקר דייטים 2013 מציג שיניים כהכי חשובות

סקר מראה של שיניים הינם חשובות בדייטים

אנשים שיוצאים לדייטים בארצות הברית אוהבים שיניים יפות, שיער מסודר ודקדוק מושלם, מעל ביגוד יקר,

סקר דייטים 2013 מציג שיניים כהכי חשובות

גוף חטוב ומכונית נוצצת. על פי סקר שנתי הנערך על ידי האתר מגה-דייטים Match.com, סינגלים לוהטים

 

שפוגשים מישהו בפעם הראשונה עם אובייקטיב רומנטי קולטים במהירות כיצד מישהו מדבר, וכיצד השיניים שלהם ניראות. הסקר הזה, אשר נקרא "סינגלז בארצות הברית," אגר מידע מיותר מ-5,481 סינגלים ו-1,000 זוגות נשואים, ושאל מגוון שאלות על חוויות היכרויות שלהם, העדפות והרפתקאות.

על פי הבלוג של האתר, נושאי הסקר לא היו חברים של Match.com, הם היו נשים וגברים מגיל 21 ומעלה מכל העולם. MarketTools יזם את הממצאים, בשיתוף עם האנתרופולוגית ביאולוגית ד"ר הלן פישר וביולוג האבולוציוני ד"ר ג'וסטין ר גרסיה מ-Kinsey Institute באוניברסיטת אינדיאנה.

"אם הם מחפשים דייטים פוטנציאלים בפייסבוק, אם הם 'מתחברים' עם עמיתים לעבודה, כמה פעמים הם התאהבו, מה "חייב להיות" בשותף לטווח ארוך—שאלנו אותם כמעט על הכל," דוקלם באתר הדייטים. התוצאות של הסקר שנתי-שלישי של 2012 פורסם בבלוג Match.com השבוע, הדגיש כמה דברים מעניינים—חוץ מעדיפות לשיניים וחשיבות הדיבור—שאמרו המון על הסינדלז של ארצות הברית. בגדול, הסקר התמקד על ההשפעה של מדיה חברתית ושירותי דייטים מקוונים על היכרות יוצאת דופן.

שיניים יפות ו דייטים"מספר חסר תקדים מבחינה היסטורית של סינגלז אמריקאים כיום פונים לאינטרנט מכדי למצוא אהבה," הסקר מעיד. "קרוב לשליש מהסינגלז דיווחו שהם יצאו עם מישהו שהכירו באינטרנט". הימים של היכרות דרך חברים או בפאבים נעלמים מאחורי שירותי הדייטים הדיגיטלי וחיבור לאינטרנט מיידי. מחקר ה"סינגלז בארצות הברית" מציג ש-49% מהנשים ו-27% מהגברים אמרו שהם מבטלים דייט ראשון על בסיס של מידע הנחשף מחיפוש מהיר ב-Google או Facebook. מסיבה זו, המון אנשים הודו בכך שהם "מנקים" את הדפים הפרטיים שלהם בפייסבוק לפני שהם מקבלים בקשת חברות מדייט פוטנציאלי. בגלל שלרוב האנשים הטלפון מחובר ליד, הסקר גם כן שאל כיצד סינגלז היו מגיבים אם הדייט שלהם היה משתף סקסט שנשלח אליהם.

באופן לא מפתיע, כמעט חצי מהגברים אמרו שלא אכפת להם, ורק 13 אחוז מהנשים אמרו שהם בסדר עם התנהגות כזו. יחד, קרוב לרבע מאלו שהישתתפו בסקר הודו בכך שהם שיתפו תמונה סקסית שנשלחה על ידי אדם אחר. הסקר גם מעיד על כך שלמעלה מ-90% מהסינגלז הסכימו שלשלוח SMS כדי לסיים מערכת יחסים אינה התנהגות נאותה. "סקסטים, גישות חדשות לבתולים, עלייתה של "חברים עם הטבות", כללי התנהגות באינטרנט, ומקומם הגובר של נשים בחיזור, מנבאות נוף דייטים חדש", פישר הגיב על תוצאות הסקר הנרחבות.

להלן ממצאים עיקריים מסקר השנה:

גברים שופטים נשים על:

שיניים (58%)

דיקדוד (55%)

שיער (51%)

נשים שופטות גברים על:

שיניים (71%)

דיקדוק (69%)

שיער (53%)

Ari
Ari
Skip to content