ריח רע מהפה וטיפולו

ריח רע מהפה 

כ-1,000,000 ישראלים סובלים מ ריח רע מהפה בתדירות גבוהה. תופעה זו גם ידועה בשם halitosis הליטוזיס . היא תופעה שניתן לטפל בה בדרך יחסית קלה. הגורמים העיקריים לתופעה הם אוכל חריף כמו בצל או שום, נקיון לקוי של הפה , או בעיות רפואיות כמו מחלות הקיבה, PND, וחיידקים בפה. עם איתור מקור הבעיה, יש כמה דרכים לשמור על פה נקי מריח רע מהפה.
ריח רע מהפה

אפשר לחלק ריח רע מהפה לשני קטגוריות שונות: זמנית וכרונית. זמנית מתייחסת לריחות הקשורות
לאוכל, אלו עלולות להתמשך עד ל-72 שעות אחרי האכילה . כמעט אין בן אדם בעולם שלא סובל מריח רע מהפה במשך חייו.

טיפול בריח מסריח מהפה

ריח רע כרוני נובע מאחד משלוש סיבות:

* ראשית, נקיון לקוי של הפה, אשר גורמת לריבוי חיידקים מסוימים שמיצרים גזים וחומרים בעלי ריח רע. תאים מתים מהחניכיים ולכלוך נוסף מתמקמים בחריצים הקטנטנים בלשון, החיידקים מתרבים ומשחררים את ריחם, שם קשה מאוד להסירם.

* שנית, בעיות רפואיות יכולות להיות גורם מרכזי ב- halitosis. מחקרים מראים שריח רע מהפה קשור למחלות כמו סכרת, בעיות קיבה  ודלקת אף ואוזן. כמו כן הרבה תרופות נפוצות יכולות להשפיע על ריחות הפה.

* שלישית, הרגלי אורח חיינו עלולים להשפיע על ריחות הפה, לדוגמה עישון, לעיסת טבק, וכדו'.

 למאמר "כל מה שרצית לדעת על ריח רע מהפה" לחץ כאן.

איך בודקים ריח רע מהפה ?

אנחנו מאבחנים כל הגורמים לריח. אף, פה, שקדים ולשון. גם בודקים צילומים ומודדים כמות הגזים על ידי הלימטר. בנוסף, דגימות של חיידקים  ובדיקתם במיקרסקוף עוזר לנו לדעת האם יש בעיה רפואית.

אם אתה מודאג מריח פיך ומעוניין בבדיקה יסודית ומקצועית שתאבחן את כמות הגזים בצורה מדויקת ואז טיפול נגד ריח רע מהפה, נא ליצור קשר איתנו.

علاج رائحة الفم الكريهة

סודות איך מטפלים מריח רע מהפה- ללחוץ כאן

02-6798040

הלימיטר לבדיקת  ריח רע מהפה

מכשיר ההלימטר לבדיקת מדעית של הגזים המסריחים

 

Skip to content