ציפוי חרסינה לחיוך מושלם

ציפוי חרסינה – פורצלן, לחיוך מושלם

ציפוי חרסינה

ציפוי חרסינה לשיניים, היא אחת הדרכים הקלות להעניק לכם חיוך מושלם. אנשים רבים נולדים עם שיניים בעלות גוונים לא אחידים ודהויים או עם שיניים בעלות צורות שונות, כך שאין התאמה בין שן לשן במבנה השיניים בפה. אחרים מפתחים במהלך השנים צבעים שונים לשיניים כתוצאה מעששת, או חוסר אחידות כתוצאה משברים. ציפויי חרסינה מאפשרים לנו להעניק לאותם אנשים, שיניים מושלמות תוך פרוצדורות פולשניות מינימאליות. מבחינה אסטטית ציפוי הפורצלן הוא בדרך כלל אחד הפתרונות הטובים ביותר.

ציפוי חרסינה– משנים חייו של אדם

גולדי – לפני 

גולדי היא אשה צעירה, שעל אף שהחיוך שלה הטריד אותה מאוד, היא הזניחה את הטיפול בבעיה במשך שנים רבות. היא היתה מאוד נבוכה בגלל החיוך שלה, ולדבריה, לא חייכה באמת במשך שנים רבות. הסברתי לה שניתן, בשני מפגשים פשוטים, לתקן את המצב ולהעניק לה חיוך מושלם, תוך שימוש בציפוי חרסינה. כיום, היא גאה בחיוך שלה ואיננה מהססת לחייך. לדבריה, ציפוי הפורצלן שינה את חייה.

גולדי לפני

ציפוי חרסינה לפני

גולדי לפני

ציפוי חרסינה לפני

גולדי אחרי

ציפוי חרסינה אחרי

גולדי אחרי

ציפוי חרסינה אחרי

איך זה עובד

בתחילה אנו מסירים מעט מהשכבה החיצונית של השן (בדרך כלל – 0.5 עד 1 מ"מ). לאחר מכן אנו לוקחים הטבעה של השיניים – אותה אנו שולחים למעבדה. במעבדה מכינים צפוי חרסינה המתאים לשיניו ולפיו של הפציינט. אנו משתמשים בטכניקות ובעקרונות של עיצוב החיוך, הכוללים משתנים רבים, בהם – רוחב השיניים, גובהן, צורתן, צבע השיניים, זוויות מיקומן בפה והרווחים בין שן לשן. כשהתוצאה המתקבלת במעבדה מניחה את דעתנו, יוצרים יציקה של ציפוי הפורצלן. לציפוי הפורצלן תוחלת חיים ארוכה מאוד. יש לי מספר פציינטים שעברו אצלי את הטיפול עוד לפני למעלה מ- 20 שנה והציפוי עדיין מחזיק מעמד ללא כל בעיות.

יחס הזהב של שיניים

יחס הזהב של שיניים

 

Skip to content