טיפול שיניים הרדמה כללית

האם אתה סובל מפחד מרפואת שיניים או חרדה דנטלית? קשה לשבת בכסא? אז טיפול שיניים הרדמה כללית הוא בשבילך. הברה אנשים לא יכולים לעבור טיפולי שיניים בגלל טראמה שעברו. יש להם כאבים והם לא שמחים ממראה החיך אבל לא מסוגלים לשבת אצל רופא שיניים.

עוד סוגים של מטופלים שאפשר לעזול להם על ידי טיפול שיניים הרדמה כללית

למידע מקיף יותר על טיפול שיניים בהרדמה כללית לבן אדם המפחד מרפאות שיניים נא ללחוץ כאן

טיפול שיניים הרדמה כללית לילדים עם פחד מרופא שיניים ואנשים עם צרכים מיוחדים נפוצה מאוד בתחום רפואת השיניים.

יתרונות ההרדמה

חרדה דנטלית

בזמן הטיפול המטופל אינו חש כאב, כל הטיפולים מתבצעים בפעם אחת, לאחר הטיפול המטופל מתעורר ואינו זוכר דבר מחווית הטיפול הדנטלי.

פיגור שכלי- מצב שממנו סובלים 1-2% מכלל האוכלוסייה. טיפול שיניים עלול להיות מאתגר עקב חוסר שיתוף פעולה, חוסר יכולת לבטא מקור מצוקה או כאב, חוסר תקשורת בין המטופל לצוות והתארכות הטיפול כתוצאה מקשיים אלה.

שיתוק מוחין-CP-נכות הנגרמת כתוצאה מפגיעה מוחית בעת הלידה או תוך פרק זמן קצר אחרי. שיתוק מוחין הוא קבוצת הפרעות נירולוגיות, הגורם לליקוי בתפקודים מוטוריים ומלווה בד"כ בשיתוק הגפיים ופגיעות אחרות.

עקב חוסר שיתוף פעולה מצד מטופל בעל CP, כדאי לשקול לעשות טיפולי שיניים בהרדמה מלאה.

אוטיזם-זהו לקוי התפתחותי, הנובע מבעיה נירולוגית תורשתית ומולדת. לאוטיסטית יש קושי ביצירת תקשורת והבעת רגשות. כמו כן יש נדנוד חוזר של הגוף ופחד משינויים, לאוטיסטים רבים יש גם אינטגרציה חושית לא מוצלחת שמתבטאת למשל בחוסר יחסי של רגישות לכאב ועודף רגישות למגע. עקב כל התסמינים הנ"ל יהיה למטופל אוטיסט מאוד קשה לעבור טיפול שינים שגרתי, כמו כן עקב הפחד שלו מאנשים ורגישות יתר למגע, טיפול שיניים ללא טשטוש/הרדמה יהיו כמעט בלתי אפשריים.

קבעו תור – טיפול שיניים הרדמה כללית 02-6798040