טיפול שיניים בהריון

האם ניתן לבצע טיפול שיניים בהריון ?

אם את מתכננת הריון, כדאי שתבדקי לפני כן אצל רופא השיניים שלך, את תקופת ההריון כדאי להתחיל עם שיניים בריאות ככל האפשר. אין טעם להמתין ל טיפול שיניים בהריון וכאבי שיניים בכדי להיבדק.טיפול שיניים בהריון

רבים החששות מ טיפול שיניים בהריון. אפשר לבצע טיפולי שיניים בהריון תוך התחשבות במספר גורמים. לרוב רופא השיניים המטפל ימליץ להמתין עד תום השליש הראשון לפני טיפול שיניים מתוכנן מכיוון שבשליש הראשון תאי העובר עוברים תהליך של התמיינות לאיברי הגוף השונים, ולכן זוהי התקופה הכי קריטית בהריון. עם זאת לא צריך לדחות טיפול שיניים בהריון של עזרה ראשונה וצילום שיניים בהריון שנחוצים לכך גם בשליש הראשון. זיהום פעיל בעת ההריון הוא דבר שצריך להימנע ממנו מחשש להתפשטות זיהום ו כאבי שיניים בהריון.

מחקרים מראים טיפול שיניים בהריון משמר ומשקם בטרימסטר שני ושלישי הנו בטוח.

טיפול שיניים בהריון-האם חשוב לבצע ניקוי אבנית בהריון ?

טיפול אצל שיננית בהריון חשוב, עקב השינויים ההורמונליים שחווה האישה במהלך ההריון, יש השפעה על החניכיים, החניכיים נוטות להיות אדומות, נפוחות ומדממות, מה שמעלה את השכיחות של הופעת דלקת חניכיים בתקופת ההריון. שמירה על היגיינה טובה במהלך ההריון ו טיפול שיניים בהריון תמנע תופעות אלה, ובמידה והופיעו, יעלמו במהירות לאחר הלידה. במקרה שאת מפתחת תסמינים לדלקת חניכיים בהריון מומלץ לבקר אצל שיננית , כדי שתדריך אותך בהמשך ההריון .טיפול שיניים בהריון

קיימים ממצאים בספרות המקצועית שמצביעים על קשר בין חניכיים לא בריאות לבין לידה מוקדמות ופגים, עקב כך היגיינה אוראליתבהריון קפדנית חשובה מאוד . דלקת חניכיים בהריון שאיננה מטופלת יכולה להחמיר ולהפוך למחלת חניכיים שמערבת את רקמות התמיכה (חניכיים,עצם וכו'..)

בקשי מהשיננית שלך שתדריך אותך לצחצוח שיניים נכון ושימוש נכון בעזרים להסרת רובד בין שיניים כדי למנוע טיפול שיניים בהריון.

חשוב להקפיד לבצע ניקוי אבנית בהריון אצל שיננית כל שלושה חודשים.

להמשך המאמר על טיפול שיניים בהריון