טיפולי שיניים בהרדמה מלאה

לשון קשורה, כאבי הנקה ופרנום
נובמבר 5, 2012

טיפולי שיניים בהרדמה מלאה  למטופלים עם פחד או חרדה מרופא שיניים

טיפולי שיניים בהרדמה מלאה יעזור לך אם יש לך  פחד מביקור אצל רופא שיניים. אנשים רבים סובלים מתסמינים של פוביה דנטלית, הכוללותטיפולי שיניים בהרדמה מלאה תחושה חזקה של פאניקה שמציפה כשרק חושבים על ביקור במרפאת שיניים, או נשימה מהירה ודופק מוגבר כשאתה בסך הכל קובע תור לטיפול. אנשים עם פוביות קיצוניות עשויים לחלות פיזית מהתרגשות מעצם המחשבה על ביקור אצל רופא שיניים.

למה יש חרדה מטיפולי שיניים?

חלק מהמחשבות שמפחידות פציינטים שסובלים מפוביה דנטלית כוללות: פחד מהרופא עצמו, מבוכה מפני מצב השיניים שלך, פחד מכאב בכיסא הטיפולים, חרדה ממחטים, איסבילות מפני הריחות והרעשים של המרפאה (הכולל את רעש המקדחה), ופחד מפני דם. למרות שאולי פוביה וחרדה דנטלית עלולות להיראות כטיפשיות לכמה, אחוז מכריע של אנשים מדווחים על רגשות כאלו במדות שונות. לא משנה מה הסיבות לחרדות שלך, במשרד שלי אנו מודעים שזו מציאות להמון פציינטים, ואנו לא רק מציעים אסטרטגיות התמודדות, אלא גם תמיכה.

פציינטים עם פוביה דנטלית לעתים צריכים תרופות הרגעה או טיפולי שיניים בהרדמה מלאה  (מצב של "שינה"), על מנת להשלים את הטיפול.טיפולי שיניים בהרדמה מלאה הרגעה והרדמה כללית הן טכניקות שנחשבות בטוחות ויעילות, שיכולות להיות שימושיות מאוד עבור פציינטים עם פוביה רצינית, במיוחד במהלך פרוצדורות כירורגיות אוראליות מתקדמות, כמו לדוגמא עקירת שיני בינה כלואות.

ישנן מספר שיטות להתמודד עם הפחד:

הרגעה אוראלית,

גז צחוק,

טשטוש דרך אייבי,

טיפולי שיניים בהרדמה מלאה

כדי לסייע לפציינטים להרגיש בנוח במהלך טיפולם.

הרגעה היא אופציה יעילה אם אתה לא רוצה להיות מודע למה שקורה במהלך הפרוצדורה, עדיף להשתמש בטשטוש דרך ורידים. לחלופין, אם במקרה אתה רק מחפש דרך להירגע, "גז שחוק" יכול לתת לך תחושה נעימה ורגועה. או אולי אתה פשוט חושב שהרגעה תעזור לבצע טיפול שאחרת לא היית מסוגל לסבול.

לא משנה מה הסיבה שלך, אנו מציעים את הפתרון הכי מתאים לך, ושיעזור להפוך את ביקורך אצל הרופא שיניים חופשי מחרדה ככל האפשר./