שיננית, בדיקה שיניים והיגיינת פה

בדיקה שיניים על יד שיננית  והיגיינת פה.

יתרונות בריאותיים רבים מתקבלים בשמירה על היגיינת פה נאותה. באמצעות ביקור שיננית, שגרתי וקבוע ניתן למנוע:בריאות הפה וניקוי שיניים ריח רע מהפה

מחלת חניכיים:

בעיית חניכיים הנקראת "פריודונטי טיס= מחלת חניכיים שמשמעותה פגיעה בחניכיים ובמנגנון התמיכה של השיניים, יכולה להשפיע בצורה משמעותית על בריאותך הכללית. מחלת חניכיים שאינה מטופלת כראוי  על ידי שיננית ובזמן יכולה להסתיים באובדן השיניים. באמצעות היגיינת פה נאותה ניתן למנוע התפתחות מחלת חניכיים.

סרטן פה:

סרטן פה הינה מחלה קשה ולעיתים קטלנית. סרטן הפה ניתן לזיהוי ע"י רופא שיניים ושיננית מה שמעלה את סיכויי הצלחת הריפוי בגילוי מוקדם.

מניעת בעיות דנטליות מרכבות:

בדיקת שיניים תקופתית וניקוי יסודי הם הדרך היעילה לאיתור התחלת בעיות דנטליות ומניעת בעיות מורכבות וגדולות בעתיד. פעמים רבות ניתן לזהות עששת בשלבה המוקדם, או בשלב התחלתי ולמנוע התערבות אגרסיבית יותר בעתיד, גרם אחד של מניעה שווה לק"ג של ריפוי , הן מבחינת בריאות הפה וההתערבות הטיפולית והן מבחינה כלכלית שכן טיפול מורכב יותר כרוך בעלות גבוהה יותר.

היגיינת פה ובריאות כללית:

מחקרים מתקדמים מראים קשר ישיר בין השפעת דלקת חניכיים על בריאות כללית. גוף האדם סובל מקיום דלקת בפה בכל הגוף, הכימיקלים המיוצרים בגוף בזמן דלקת יכולים להשפיע על שורה של מערכות אחרות.נמצא קשר בין מחלת חניכיים לבין התקפי לב, הפלות, זקפה ועוד

ריח רע:

ריח רע נגרם ע"י חיידקים הפולטים תרכובות גופרית נדיפות. רובד החיידקים מורכב מחיידקים הגורמים לעששת, מחלת חניכיים וריח רע. ביקור שגרתי אצל שיננית מסיר את רובד החיידקים , שומר על חניכיים בריאות ומונע ריח רע מהפה.

שיניים לבנות:

ערך מוסף של שמירה על בריאות הפה וטיפול שגרתי אצל שיננית הינו שיניים יפות ולבנות יותר.

לתיאום תור בקרב שיננית מוסמכת, מנוסה ואכפתית: 02-6798040.